
Inbegrepen in jouw Tafelstyling Pakket
- 3-delige besteksets
- Onderborden
- Dinerborden
- Dessertborden
- Drinkglazen
- Servetten (diverse materialen mogelijk)
- Servetringen
- Linnen tafelkleed wit 140x320
- Tafelloper (diverse materialen mogelijk)
- Kandelaren
- Kaarsen
- Vaasjes
- Etagère 3-laags
Wil je meer dan deze basis en bijvoorbeeld de bezorging, het afwassen en het dekken van de tafel aan ons overlaten? Dat doen we graag voor je! Deze service zit namelijk in ons comfort pakket. Wil je daarnaast de styling compleet maken met menukaartjes of andere gepersonaliseerde printables? Kies dan voor het luxe pakket. Met het luxe pakket profiteer je bovendien van extra voordelen op alle items uit ons verhuur assortiment die niet in de pakketten zijn inbegrepen.
* Voor de reiskosten geldt dat wij binnen de gemeente Horst aan de Maas geen kosten in rekening brengen. Voor locaties buiten de gemeente rekenen wij €0,25 per kilometer. We informeren je van tevoren over eventuele reiskosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
FAQ'S
-
Hoe zit het met de borg?
Wij werken niet met een borg, omdat we vertrouwen in onze klanten hebben. We geloven in een eerlijke samenwerking, waarbij je met zorg omgaat met de gehuurde items. Zijn er spullen beschadigd geraakt, kapot gegaan of zoekgeraakt tijdens de huurperiode? We begrijpen heel goed dat tijdens leuke feestjes een ongelukje in een klein hoekje zit. We brengen dan de vervangwaarde in rekening, zoals deze bij elk product op onze website vermeld staat.
-
Keuze uit de Koop- en Huursectie
Bij onze pakketten heb je de mogelijkheid om items te kiezen uit zowel onze koop- als huursectie. Of je nu op zoek bent naar iets unieks om te kopen of een prachtig item wilt huren, je kunt de spullen naar wens samenstellen om het perfecte pakket voor jouw event te creëren. De keuze is aan jou, zodat we de styling helemaal kunnen afstemmen op jouw persoonlijke voorkeur en het thema van het evenement.
* Uiteraard hoeven de gekochte producten niet teruggebracht te worden.
-
Waar kan ik de spullen ophalen en retourneren?
Je kunt de gehuurde spullen ophalen en retourneren op ons adres Venrayseweg 13 5961AC, Horst. We zorgen ervoor dat alles goed geregeld is en geven je de benodigde informatie over het ophalen en terugbrengen. Als je liever hebt dat we de spullen ophalen, kunnen we dit ook in overleg plannen, afhankelijk van de beschikbaarheid in onze agenda.
-
Wanneer kan ik de spullen komen ophalen?
Voor het ophalen van de gehuurde spullen spreken we samen een tijd af die voor jou het meest prettig is, zodat het op de dag van het evenement soepel verloopt. Heb je liever dat we de spullen al de dag ervoor klaarleggen? Geen probleem! We zijn niet de moeilijkste en willen graag zorgen voor gemak en gemoedsrust, dus we kijken samen naar de mogelijkheden die het beste passen bij jouw planning.
-
Wanneer kan ik de spullen terug brengen
Voor het terugbrengen van de gehuurde spullen spreken we samen een geschikte tijd af die voor ons beide werkt. Heb je liever dat we de spullen de dag na het evenement ophalen? Geen probleem! We denken graag met je mee en komen altijd wel tot een oplossing. Dit bespreken we uiteraard van tevoren, zodat alles goed geregeld is.
-
Ik wil de spullen graag wat langer huren, kan dat?
Voor elke extra huurdag wordt een toeslag van 20% bovenop de huurprijs gerekend. Dit geldt voor zowel gehuurde items als voor de extra huurperiode van het pakket. We zorgen ervoor dat je van tevoren op de hoogte bent van eventuele extra kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.